دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

اسكوترهاي هوشمند در كشورهاي ديگر چه قوانيني دارند؟

به سرزمين اسكوترهاي برقي و هوشمند خوش آمديد.

اسكوترهاي هوشمند در كشورهاي ديگر چه قوانيني دارند؟

۱ بازديد

اين بار مقاله جالب تري براي شما در اين وبلاگ آماده كرده ايم و شايد براي شما نيز سوال باشيد اسكوترهاي هوشمند در كشورهاي ديگر چه قوانيني دارند؟

زماني كه مدت زماني از ورود اسكوتر اسمارت براي كمك به زندگي افراد مي گذرد و بعد گذشت از زماني استفاده از آن رايج مي شود، با اين استقبال عمومي قوانيني هم براي درست تر استفاده كردن در جامعه هاي متفاوت وضع مي شود.اسكوتر برقي علي رغم ظاهر ساده اي كه دارد، كمك بسيار زيادي در زندگي افراد بوده است و كاربردهاي زيادي در زندگي ما مي تواند داشته باشد. از اين وسيله هم ميتوان براي تفريح و گشت و گذار بي دردسر استفاده كرد، هم براي خريد كردن و جابه جايي وسايل خريداري شده.

جابه جايي با اين دستگاه راحت و سريع اتفاق مي افتد و بسيار كم هزينه خواهد بود. اين وسيله براي دوستدارهاي محيط زيست، براي كمتر كردن ترافيك كه امروزه يكي از معزل هاي حل نشدني تبديل شده، راه حلي بسار مناسب است.در كشورهاي پيشرفته اي مانند ايالت آمريكا، هنگ كنگ و كاليفرنيا قوانين سفت و سختي براي تردد اسكوترها وضع شده است.اغلب اين كشورها يا به طور كل تردد اين وسيله ورزشي را در خيابان هاي شهر ممنوع اعلام كرده يا عبور آنها را مستلزم داشتن كلاه ايمني كرده اند.

اين كشورها اعتقاد دارند وجود اين اسكوترها در سطح شهر و خيابان ها با وجود ماشين و ساير وسايل نقليه خطراتي را به همرا دارد به خصوص براي كاربران اسكوتر برقي . كنترل كردن اسكوتر برقي ها كه وسيله اي نقليه است كه قادر به خودش نيست و نا به هنگام اختيار كنترل وسيله از دست راننده خودرو خارج مي شود و كنترل آن كاري غير ممكن است و چون كاربر اسكوتر تقريبا بدون محافظي ايمن مشغول سواري است، احتمال به خطر افتادن جان كاربر بسيار زياد خواهد بود.

كاربران به راحتي مي توانند با استفاده از كلاه ايمني سلامتي خود را حفظ كرده و بعد از آن كمك بزرگي در سالم نگه داشتن محيط اطراف زندگي خود كنند.اسكوتر سواران بايد به ياد داشته باشند، سرعتي كه اين دستگاه مي تواند ارائه دهد از 15 تا 20 كيلومتر متغير بوده كه ميزان سرعت بنا به مدل انتخابي كاربر متفاوت است.

با فشار دادن پاهاي خود بر روي اسكوتر ميتوانيد به راحتي سرعت دستگاه خود را كم يا زياد كنيد. فقط به ياد داشته باشيد كه اين دستگاه كاملا هوشمند بوده و با كوچكترين اشاره اي از جانب پاهايتان عكس العمل نشان مي دهد.بهتر است اول در پاركها و مناطقي كه ميزان آسيب ديدگي شما به حداقل ميرسد، شروع به تمرين كرده و سپس بعد از حرفه اي شدنتان از اين دستگاه در مكان هاي ديگر استفاده كنيد.

جهت اطلاع از قيمت اسكوتر برقي در ايران و قيمت اسكوتر بچه گانه به فروشگاه اينترنتي ترانزو به نشاني www.teranzo.com برويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.