سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه با اسكوتر هوشمند سواري آساني داشته باشيم؟

به سرزمين اسكوترهاي برقي و هوشمند خوش آمديد.

چگونه با اسكوتر هوشمند سواري آساني داشته باشيم؟

۱ بازديد

شايد براي شما هم مفيد باشد بدانيدچگونه با اسكوتر هوشمند سواري آساني داشته باشيم؟
اسكوترهاي جديد كه وارد بازار رقابت جهاني شده اند، مانند ظاهري زيبا و ساده اي كه دارند كاربر به آساني نيز مي تواند كار با اين دستگاه را آموزش ببيند و برخلاف نسل هاي قديمي هم رديف خود به راحتي از اين دستگاه استفاده كند.در بدو ورود اسكيت در دنياي شلوغ امروزي كه كمتر كودكان امكان با هم بازي كردن را دارند، بسيار مورد توجه قرار گرفت و باعث شد كودكان و حتي افراد در گروه هاي سني مختلف بتوانند به تنهايي و بدون جمع كردن عده اي از دوستان خود به بازي و تفريح بپردازند.

با گذشت زمان سن و سال براي استفاده از اين وسيله بي معنا شد و افراد در هر سن و سالي قادر خواهند بود از اين دستگاه براي امر جابه جايي يا حتي تفريح استفاده كنند و سرگرم باشند.بعد از گذشت مدت زمان كوتاهي تنها مشكلي كه در استفاده از اسكيت خود نمايي كرد و خود را نشان داد، مشكل آموزش و يادگيري اين وسيله تفريحي بود كه براي همه افراد ممكن نبود.حتما مي دانيد كه براي يادگيري اسكيت بايد ماهها زمان گذاشته شود و زير نظر مربيان متخصص آموزش هاي لازم ديده شود.

بعد از اسكيت كارشناسان و توليد كنندگان وسايل ورزشي و تفريحي به اين فكر افتادند تا وسيله اي را طراحي و بسازند كه افراد در كمترين زمان ممكن و به آساني بتوانند از آن استفاده كنند.اسكوتر برقي نسل جديد وسايل تفريحي و ورزشي است كه با پيشرفت علم و فناوري امروزه وارد بازار شده است.اين دستگاه جديد و زيبا مانند ظاهر خود كاربردي بسيار ساده نيز دارند، به گونه اي كه كاربر مي تواند به راحتي در مدت زمان كوتاهي ، بدون اينكه نياز باشد دوره خاصي را بگذراند.

كاربر اسكوتر برقي مي تواند در مدت زماني حداكثر 10 دقيقه كار با اسكوتر برقي را ياد بگيرد و از اين وسيله استفاده كند. همان طور كه مي دانيد اين وسيله بدون فرمان است و داراي يك بدنه اصلي مي باشد كه با كمك سنسورهاي تعبيه شده در داخل خود و قدرت عضلاني پاي كاربر كه بر روي پدال هاي دستگاه وارد مي كند به حركت در مي آيد.

از اين دستگاه ورزشي - تفريحي در اكثر سنين 20 تا 40 سال به راحتي مي توانند استفاده كنند، بدون اينكه نياز باشد دوره خاصي ببينند و مدت زمان طولاني را براي اين كار بگذارند.براي استفاده از اسكوتر برقي به چند نكته مهم توجه كنيد تا بتوانيد در كوتاه ترين زمان و به ساده ترين شكل از اسكوتر برقي خود استفاده كنيد.در ابتدا براي اينكه بخواهيد از اسكوتر برقي استفاده كنيد، بهتر است از شخص ديگري بخواهيد تا شما را همراهي كند و در زمان استفاده از اسكوتر در كنار شما قرار بگيرد.

اگر براي شروع كار شما كسي در كنار شما نبود، مي توانيد از تكيه گاه محكمي مثل ديوار يا هر جسم سختي كمك بگيريد و كار خود را از نزديك آنها شروع كنيد.براي شروع حركت پاي راست خود را از پشت دستگاه به آهستگي روي بدنه اسكوتر برقي قرار دهيد و چراغ هاي دستگاه روشن مي شود و اين چراغ ها به شما نشان مي دهد كه پاي خود را درست روي دستگاه گذاشته ايد يا خير و بعد از تاييد پاي راست خود، پاي ديگر چپتان را روي دستگاه قرار دهيد.

هنگام اسكوتر سواري توجه داشته باشيد كه ميزان سرعت و شتاب دستگاه به عملكرد شما بستگي دارد. سرعت اسكوترهاي برقي بين 15 تا 20 كيلومتر متغيير است كه توسط خود كاربر و فشاري كه بر روي پدال ها وارد مي كند، كم و زياد مي شود.توجه داشته باشيد كه هر چقدر فشار وارده بر روي پدال هاي اسكوتر برقي را بيشتر كنيد، سرعت دستگاه بيشتر مي شود و هر چه پاهايتان را ملايم تر روي بدنه دستگاه فشار دهيد، سرعت كمتري خواهيد داشت.

براي اينكه بتوانيد به راحتي به طرف راست يا چپ تغيير مسير دهيد، كافي است پاي سمتي را كه مي خواهيد به آن سمت برويد را محكم تر بر روي پدال دستگاه فشار دهيد.در واقع اگر مي خواهيد به سمت راست حركت كنيد، پاي راستتان را محكم بر روي پدال اسكوتر برقي فشار دهيد و براي پاي چپتان نيز همين كار را به راحتي مي توانيد انجام دهيد.

براي اينكه بتوانيد با اسكوتر هوشمند به سمت جلو يا عقب حركت كنيد، بايد وزن خود را به سمت جلو يا عقب بيندازيد و از پنجه و پاشنه پاهايتان استفاده كنيد و با اين حركت پدال ها را بيشتر فشار دهيد. خواهيد ديد كه با كوچكترين حركت شما اسكوتر برقي هوشمند به حركت در خواهد آمد و فرمان شما را اجرا خواهد كرد.در حين سواري گرفتن از اسكوتر برقي به سرعت خود توجه داشته باشيد تا بتوانيد در همه حال دستگاه را هدايت كنيد و دچار مشكلي نشويد.

در پايان اسكوتر سواريتان به ياد داشته باشيد كه تا آنجا كه امكان دارد سرعت دستگاه خود را كاهش دهيد و با كمك گرفتن از شخص ديگر يا نزديك شدن به تكيه مانند شروع كارتان به آرامي پاي راستتان را از عقب دستگاه روي زمين بگذاريد و بعد پاي چپتان را روي زمين بگذاريد.با رعايت نكات گفته شده مي توانيد به راحتي از اين دستگاه جديد و كاربردي استفاده كنيد و دچار مشكلي هم نشويد.

پيشنهاد مي شود مقاله شركت اسمارت بالاس ويل را بهتر بشناسيم را نيز مطالعه نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.