دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بولوتوث در اسكوترهاي هوشمند

به سرزمين اسكوترهاي برقي و هوشمند خوش آمديد.

بولوتوث در اسكوترهاي هوشمند

۱ بازديد


شايد براي شما هم سوال باشد منظور از بولوتوث در اسكوترهاي برقي چيست

نسل قديمي اسكوترهاي برقي فقط براي كودكان كاربرد داشت در صورتي كه اسمارت بالانس ويل يا همان اسكوتر هاي برقي با تغييراتي بزرگ براي اكثر سنين از 10 تا 40 سال نيز قابل استفاده شده اند.بدنه اين دستگاه ها از آلومنيوم مقاوم ساخته شده است كه اين امكان را به كاربران مي دهد تا اگر در بين وزن 30 تا 120 كيلوگرم هستند به راحتي بتوانند از اين اسكوترها بدون اينكه مشكلي برايشان پيش آيد استفاده كنند.

اسكوتر هاي برقي مانند ظاهر ساده خود، به راحتي شخص ميتواند از اين دستگاه به راحتي در مدت زمان كمتر از 5 دقيقه ميتواند به راحتي از اين وسيله سواري بگيرد.از اين دستگاه مي توانيد به راحتي در اكثر پارك ها، فروشگاه ها يا حتي براي عبور و مرور و رسيدن به محل كارتان استفاده كنيد.براي اينكه اين محصول طرفداران بيشتري پيدا كند، طراحان وسايل ورزشي تفريحي لوازم جانبي متعددي براي اين دستگاه طراحي كرده اند كه به جذابيت زياد اين دستگاه افزوده است.

بلوتوث، ريموت و اسپيكر از جمله اين لوازم جانبي ها هستند كه به راحتي ما در استفاده از اسكوتر برقي كمك ميكنند. براي استفاده و سواري گرفتن از اسكوتر برقي فقط كافيست براي بار اولي كه مي خواهيد از اين دستگاه استفاده كنيد از شخص ديگري يا تكيه گاه محكمي كمك بگيريد تا بتوانيد تعادلتان را حفظ كنيد .بعد اول پاي راستان را به آرامي از پشت دستگاه روي پدال هاي روي بدنه دستگاه نزديك چرخ ها بگذاريد و بعد از اينكه توانستيد تعادلتان را حفظ كنيد، پاي چپتان را را روي دستگاه بگذاريد.همانطور كه مي دانيد اسمارت بالانس ويل يك دستگاه كاملا هوشمند است و با كوچكترين حركت از جانب شما از خود عكس العمل نشان مي دهد.

ريموت براي روشن و خاموش كردن و زياد و كم كردن سرعت اين دستگاه طراحي شده است و با وجود بلوتوث داخل دستگاه اين امكان به كاربر داده ميشود تا بتواند از طريق تلفن همراه خود هر آهنگي كه دوست دارد را به راحتي به دستگاه انتقال دهد و توسط اسپيكرهاي تعبيه شده روي دستگاه با صداي بلند و واضحي گوش دهد و از آن لذت ببرد. براي يادگيري هر چه راحت تر شما فيلمي هم براي آموزش استفاده از ريموت و بلوتوث اسكوتر برقي براي شما گذاشته ايم تا شما به راحتي بتوانيد از اين وسايل جانبي استفاده كنيد.

جهت خريد اسكوتر برقي ديجي كالا مي توانيد به به فروشگاه اينترنتي ترانزو مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.