سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بررسي برند هاي مشهور اسمارت اسكوتر

به سرزمين اسكوترهاي برقي و هوشمند خوش آمديد.

بررسي برند هاي مشهور اسمارت اسكوتر

۱ بازديد

در اين مقاله از وبلاگ به بررسي برند هاي مشهور اسمارت اسكوتر مي پردازيم

با بيشتر شدن طرفداران اسكوتر برقي طراحان و توليد كنندگان زيادي شروع به توليد و طراحي اين دستگاه كردند كه هر كدام از آنها داراي ويژگي و توانايي خاص و مختص به خود هستند.در اين مقاله سعي داريم با معرفي كردن برندهاي مختلف، اطلاعاتي هر چند كم، ولي مفيدي را در اختيار شما علاقه مندان و خريداران اسكوتر برقي يا هوشمند قرار دهيم تا شما با مطالعه آن بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد و بعد از تهيه اسكوتر برقي، سواري خوب و جذابي را تهيه كنيد.

اسكوتر برقي يا هوشمند Mid

برند ميد تحت ليسانس Smart balance wheel اولين و بهترين برند اسكوتر هوشمند در اروپا و آمريكاست كه توانسته با طراحي و ساخت 4 مدل متنوع از اسكوتر برقي تمام توانايي هاي لازم را داشته و اين امكان را در اختيار مشتريان و علاقه مندان خود قرار دهد.اسكوترهاي برقي ميد ميتوانند تا وزن 100 كيلوگرم را جابه جا يا حتي با واسطه كاربر خود آن را حمل كنند.اين دستگاه ها اين توانايي و قدرت را دارند تا بتوانند به راحتي با هدايت درست كاربر خود از سطوح ناهموار و سراشيبي بگذرند، بدون اينكه دچار مشكلي شوند.

هر كدام از مدل هاي اسكوتر برقي ميد داراي دو موتور مجزاي 350 و 2700 واتي هستند كه توان خود را از باتري 4400 آمپري تامين ميكنند.لازم به ياد آوري است كه تمام محصولات اين شركت توانسته اند مدرك استانداردهاي زيادي نظير:

√ استاندارد اروپا
√ استاندارد باتري
√ استاندارد قطعات الكترونيكي و در مقابل نفوذ گرد،غبار و آب داراي استاندارد با درجه حفاظت را دريافت كند كه به كاربرخود در هنگام به وجود آمدن مشكلي كمك بسياري خواهد كرد.ريموت كنترل و بلوتوث كه از جديد ترين امكانت يك اسكوتر برقي به حساب مي آيد، نيز در بعضي از مدل هاي اسكوتر برقي اين برند قرار داده شده اند كه بتواند نياز به روز علاقه مندان خود را تامين كند.

يكي ديگر از برندهاي اسكيت برقي موجود در بازار اكسس است كه با توليد اسكوتر برقي هوشمند در مدلهاي متنوع و قابليت هاي مختلف، توانسته توجه بسياري از علاقه مندان به اين دستگاه را به سمت خود جلب كند.كشور سازنده اين دستگاه چين، تحت ليسانس آمريكاست كه محصولاتش شامل 6 ماه گارانتي برد و باطري است.

دستگاه هاي اين شركت اكثرا با وزن متناسب 10 كيلوگرم توليد شده اند كه قدرت موتوري حدود 500 وات دارند.دستگاه اسكوتر برقي اكسس سرعتي معادل 15 كيلومتر را ميتواند در اختيار كاربران خود قرار دهد.آپشن هايي كه شركت براي محصولات خود در نظرگرفته است، شامل: بلوتوث، ريموت كنترل، كيف دستي، اسپيكر و كلاه ايمني ميباشد كه به جذابيت محصولاتش افزوده است.

اسكوتر برقي Ronda

اسكوتر برقي روندا داراي 5 طرح مختلف با ويژگي هاي متنوع است كه توانسته با طرح هاي مختلف نياز متقاضيان خود را تامين كند.در ساخت اين اسكوتر هاي برقي برند روندا از باتري با ظرفيت 4400 آمپر اصل سامسونگ استفاده شده است كه اين مرغوبيت باتري به افزايش طول عمر اين دستگاهها كمك زيادي ميكند و باعث ميشود شما مدت زمان زيادي از اين دستگاه استفاده كنيد و از آن لذت ببريد.

تعداد سنسورهايي كه روي بدنه دستگاههاي اين برند وجود دارد 2 عدد است كه كار حفظ تعادل كاربر را برعهده دارد. طراحي اين دستگاه به گونه اي است كه ميتوانند در سراشيبي تا 20 درجه به راحتي عبور كند و از جنس چدن ساخته شده است.در طراحي و ساخت دستگاههاي اسكوتر اين برند، آبشن هاي جديدي مثل:

بلوتوث و ريموت كنترل نيز تعبيه شده است تا كاربران بتوانند با خريد اري و سواري اين دستگاه هيجان و لذت زيادي را تجربه كنند.

اسكوتر برقي Keep fit

اسكوتر برقي يا اسكوتر هوشمند "كيپ فيت" ساخت كشور چين است كه با 7 طرح و مدل متنوع توانسته تمام نياز يك اسكوتر سوار را تامين كند.اين برند از نسل اسكوتر برقي ها براي دستگاه هاي خود موتورهايي با قدرت 350 وات در نظر گرفته است كه توسط باتري با ظرفيت 4400 آمپر تامين ميشوند. ماكسيمم سرعتي كه ميتوان از اين دستگاهها انتظار داشت، 20 كيلومتر برساعت است كه با يك بار شارژ شدن ميتوانند مسافتي حدود 40- 20 كيلومتر را به راحتي بپيمايند.شركت ميد براي محصولات خود يك سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است كه به خريداران خود اين اجازه را ميدهد تا با خيالي راحت اين برند را انتخاب كنند و دچار مشكل خاصي نشوند.

اسكوتر برقي Drift series kk

اسكوتر برقي كه ميتواند تا وزن 100 كيلوگرم را تحمل و جابه جا كند. اين اسكوتر برقي طوري طراحي شده است كه ميتواند در سطوح شيب دار البته تا شيب 10 درجه با سرعت 30 كيلومتر حركت كند، بدون اينكه دچار مشكلي شود.اين شركت براي راحتي كاربران خود چراغ و راهنمايي را روي بدنه دستگاه طراحي كرده است كه به كاربر اين امكان را ميدهد تا در شب يا هنگام عبور از مكان هاي تاريك اطراف خود را ببينند و به راحتي عبور كنند. باتري اين اسكيت برقي در اين شركت 4400 آمپري هستند كه موتورهايي با توان 700 و 350 واتي را تامين نيرو ميكنند.اسكوترهاي اين شركت داراي استانداردهاي اروپا، باتري و قطعات الكتريكي و دو سال خدمات پس از فروش هستند كه كاربر ميتواند با اطمينان بيشتري از اين برند خريد كند و از هيجان اسكوتر سواري لذت ببرد.

اسكوتر برقي Frenzy wheels

اسكوترهايي هوشمند با 4 طرح مختلف ساخت كشور آمريكا " هنگ كنگ" كه با توليد محصولاتي متنوع توانسته پاسخگوي نيازهاي علاقه مندان به اسكوتر برقي باشد.اسكوتربرقي هاي اين برند ميتوانند تا وزن 100 كيلوگرم را تحمل و حتي جابه جا كرده و با يك بار شارژ كامل خود 15 تا 20 كيلومتر را به راحتي طي كنند.وزن اسكوتر هاي اين برند 10 كيلوگرم است و به راحتي براي تمامي سنين قابل استفاده است.اين شركت براي ساپورت و پشتيباني كاربران و محصولات خود يك سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است نمايندگي انحصاري آن در خاورميانه پارس رابين است.

پيشنهاد مي كنيم مطلب  اسكوتر برقي ديجي كالا  را نيز مطالعه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.