سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

امكانات اسكوتر شيائومي

به سرزمين اسكوترهاي برقي و هوشمند خوش آمديد.

امكانات اسكوتر شيائومي

۴ بازديد

در اين پست از وبلاگ قصد داريم در مورد امكانات اسكوتر هوشمند شيائومي توضيحاتي را داشته باشيم

تصور اينكه پياده روي يا گشت و گذار در پارك ها و خيابان ها با كمك وسيله كوچك و راحت انجام شود، بسيار سخت بود و امكان دسترسي به اين تصور امروزه با توليد دستگاه هايي پيشرفته مانند اسكوتر برقي، هاوربرد و ... به راحتي انجام مي شوند.نسل جديد اسكوترهاي برقي با نسل هاي قديم آن مانند مدل هاي segway تفاوت زيادي دارند. اسكوترهاي شيائومي نسل جديد اسكوترها هستند و كاربران براي يادگيري اين اسمارت اسكوتر به مدت زمان زيادي احتياج ندارند و كافي است 33 دقيقه براي اين محصول زمان بگذارند.

براي استفاده از اين دستگاه در ابتدا بايد ايستادن روي آن و حفظ تعادل را تمرين كنيد، البته اين كار به دليل هوشمند بودن دستگاه بسيار آسان است و كار مشكلي نخواهيد داشت.بعد از اينكه توانستيد تعادل خود را حفظ كنيد، مي توانيد به جلو و عقب رفتن را نيز آموزش ببينيد. براي حركت به سمت جلو يا عقب فقط كافي است كمي به سمتي كه مي خواهيد حركت كنيد خم شويد.

خم شدن به معني 45 درجه دولا كردن كمر نيست و فقط كافي است مقداري به سمت جلو متمايل شويد و به پدال هاي تعبيه شده بر روي دستگاه فشار بياوريد.اسكوتر شيائومي برخلاف ساير اسكوترهاي معمولي داراي دسته مي باشد كه كنترل و حركت را با آن راحت تر مي كند.براي راحتي بيشتر شما اهرامي بين پاها تعبيه شده است كه با حركت دادن فشار آوردن بر اين اهرم مي توانيد حركت كنيد.

هر چه اين كار را بيشتر انجام دهيد، سرعت دستگاه بالا خواهد رفت و به هر جهتي كه بخواهيد حركت خواهد كرد. نهايت سرعتي كه اين دستگاه مي توانيد در اختيار كاربران خود قرار دهد تا 16 كيلومتر در ساعت است.نهايت سرعتي كه اين دستگاه مي تواند به كاربر خود ارئه دهد 16 كيلومتر در ساعت است كه البته بايد در زمان استفاده از اين سرعت احتياط زيادي كرد.

براي چرخيدن با اين دستگاه بايد از دسته هاي آن كمك گرفت و سرعت را به حداقل رساند. همان طور كه مي دانيد اسكوترهاي برقي قابليت شارژ دارند و براي اينكه باتري اين دستگاه به طور كامل شارژ شود بايد به مدت 4 ساعت به برق وصل شود.اگر اين دستگاه به طور كامل شارژ شود تا حداكثر مسافت 22 كيلومتر ميتوان از اين وسيله استفاده كرد. از ديگر امكانات اين اسكوتر شيائومي آن است كه به راحتي روي سطوح صاف و حتي تا 15 درجه شيب نيز ميتوان از آن استفاده و سواري دلچسبي را تجربه كرد.

براي رفاه كاربران بر روي اين دستگاه چراغ هاي LED تعبيه شده است كه علاوه بر زيبايي، ديد را در شب بهتر كرده و از وجود آمدن مشكل و خطري جلوگيري مي كند.اين اسكوتر داراي استاندارد ip54 بوده و ضد آب مي باشد كه كاربر مي تواند در باران يا در گل و لاي خيابان از دستگاه استفاده كند. در هر سن و سالي كه باشيد حتي كودكان و افراد مسن مي توانند از اين دستگاه استفاده كنند و از سواري دستگاه لذت ببرند.

براي اينكه بتوانيد با اسكوتر بهتر سواري كنيد، بايد بين خود و دستگاه فاصله اي نبينيد و با آن يكي شويد. اگر باور كنيد كه اسكوتر تحت اختيار شماست به محض فكر به جهتي خاص به همان جهت حركت خواهيد كرد و مي توانيد سواري دلچسبي را تجربه كنيد.همان طور كه گفته شد از اين اسكوتر در شيب هايي تا 15 درجه نيز ميتوان استفاده كرد و براي گذر كردن از مسيرهاي پر شيبي كه معمولا به كمر فشار مي آورند، ميتوان از اين وسيله استفاده كرد و اين كار را به راحتي انجام داد.

در مسير برگشت از شيب حواستان باشد تا با سرعت زيادي حركت نكنيد، زيرا ممكن است زمين بخوريد و دچار مشكل شويد. اسكوترهاي شيائومي داراي بدنه هاي با كيفيتي هستند كه معمولا در صنايع هوايي استفاده مي شوند و استقامت بالايي دارند و مي تواند وزن زيادي را تحمل كنند.بر روي اسكوتر نمايشگري به جهت نشان دادن ميزان باتري دستگاه تعبيه شده كه كاربر را از ميزان باتري مطلع مي كند.

يكي از ديگر از امكانات اين اسكوتر داشتن بلوتوث است كه كاربر از طريق آن به راحتي ميتواند اپليكيشني بر روي موبايل خود فعال و امكانات اسكوتر را فعال تر كند.با كمك اين اپليكيشن مي توانيد رنگ چراغها را به دلخواه عوض كرده و حتي سرعت دستگاه را نيز تغيير دهيد و به طور مثال مي توانيد حداكثر سرعتي كه دوست داريد اسكوتر با آن حركت كند را تعيين كنيد.

از قابليت هاي ديگر اين اپليكيشن قفل كردن اسكوتر است. همان طور كه ساير دستگاه هاي جابه جايي مانند موتورسيكلت، ماشين و ... را به نحوي قفل مي كنيم تا از آن محافظت كنيم، اين دستگاه را نيز مي توانيم با كمك اپليكيشن قفل كنيم و مانع دزديده شدنش شويم.زماني كه از طيق اپليكيشن دستگاه را قفل كنيد شخص ديگري نمي تواند دستگاه را روشن كند و شما از طريق گوشي همراه و

آلارمي كه به شما ميدهد متوجه اين دزدي خواهيد شد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد اسكوترهاي برقي شيائومي و دانلود ليست قيمت اسكوتر ها به آدرس

http://www.teranzo.com/smartscooter

مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.