یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با شركت اسمارت بالانس ويل

به سرزمين اسكوترهاي برقي و هوشمند خوش آمديد.

آشنايي با شركت اسمارت بالانس ويل

۱ بازديد

اسكوتر برقي، به عنوان يك وسيله حمل و نقل و يك وسيله تفريحي، از آنجا كه در مسير هاي مختلف و پر آسيبي مورد استفاده قرار ميگيرد در انتخاب آن خيلي با اهميت است تا نمونه اي از اين دسته اسكوتر به دست مشتري برسد كه داراي ترانزيستورهاي قوي و با كيفيت باشد.

 و از آنجا كه تعداد زيادي ترانزيستور در مدل هاي ۳ برد به كار رفته لذا كيفيت اين قطعات و ساير قطعات الكترونيكي ديگر در قيمت اسكوتر برقي تاثير بسيار زيادي ميگذارد زيرا تنها براي مثال قيمت ترانزيستور هاي موجود در اسكوتر هاي اسمارت موجود در بازار از ۵۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان بوده در صورتي كه در بسياري ازز اسكوتر هاي متقلبانه موجود در بازار در آنها از ترانزيستور ها و قطعات الكترونيكي ارزان قيمت استفاده شده كه متاسفانه اين اسكوتر هاي كم كيفيت در حال حاضر نيز بهه  قيمت اسكوتر هاي اصلي به فروش ميرسند.

از همين رو، اين دسته اسكوتر هاي تقلبي خوش بر و رو، غالبا با گارانتي هاي مشروط و سخت گيرانه اي و يا حتي بدون گارانتي در بازار عرضه ميشوند و اين دسته تجربيات باعث بالا رفتن اهميت انتخاب برند معتبر اسكوتر برقي ميشود.


 لذا اسكوتر هاي اصلي برند اسمارت بالانس ويل تنها در يكي از ۲۰ كمپاني توليد كننده اسكوتر برقي شهر شنزن (چين)،توليد ميشوند به طوريكه اين برند مطمئن را در  سرتاسر ايران آن هم فقط با گارانتي معتبر شركت ولتيران ميتوان به آساني تهيه نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.